Guía de Regalos #14 Gift Guide

by - miércoles, febrero 20, 2013

Hoy quiero compartir una de mis Guías de Regalos. Esta se llama "Fresh days" y está inspirada en el color crema, marrón y chocolate... aunque también le he dado un toque rosa ;) 
Today I want to share one of my Gift Guides. This is named "Fresh days" and is inspired by the color cream, brown and chocolate ...  with a touch of pink ;)

Y haciendo mi colección de regalos me he encontrado con una colección muy especial en donde han incluído a Mr. Fox! Qué honor, todos ilustradores y crafters españoles. "Spanish Design" de Julia Crespo. 
And creating my gifts collection I found a very special one where Mr. Fox is included. What an honor, all Spanish illustrators and crafters. "Spanish Design" by Julia Crespo.

Y como dice uno de los artículos que he incluído en mi lista de regalos:
"Las cosas más bonitas de la vida no son vistas con los ojos, sino sentidas con el corazón" 

And, as one of the items I have included in my gifts list:
 "Life´s most beautiful things are not seen with the eyes, but felt with the heart... "

¡Feliz día para todos y gracias por estar aquí! 
Wishing you a happy day! thanks for being here...!

You May Also Like

11 comentarios

  1. So many lovely things to look through. Thank you so much for including my mittens !

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. thanks for visiting the post! so glad you like the collections.
      and wonderful mittens by the way ;)

      Eliminar
  2. thanks for being a great supporter of us etsy sellers and featuring my photo!!

    ResponderEliminar
  3. Me encanta tu blog. Y gracias por sacar el precioso 'treasury'.

    ResponderEliminar
  4. Thank you so much for your support Alejandra! ^.^ I love your treasury and the spanish design too!!!

    ResponderEliminar
  5. Alejandra estupendo post, todo es precioso, gracias por incluirme entre tantas cosas bonitas. Un abrazo enorme.

    ResponderEliminar
  6. Beautiful gifts thank you so much for featuring my mug cozy

    ResponderEliminar
  7. Thank you so much for the support. It is a wonderful treasury and a great blog!

    ResponderEliminar
  8. Muchas gracias por visitar el post y por los comentarios!
    :)

    thanks for visiting me and for your comments!

    ResponderEliminar
  9. A beautiful selection! Thank you for including me! :)

    ResponderEliminar

recent posts